بررسی دولت ترس ها و انکارها 2


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392
بازدید : 596
نویسنده : یه بنده خدا

    حال به بررسی جریانی خواهیم پرداخت که متاسفانه دچار گمراهی شده و با توجه به عملکردش میبینیم که در همین راستا در حرکتند و با توجه به این که ولی فقیه زمان بارها هشدار داده است و امام (ره) نیز همین امر را هشدار داده اند، به این مفهوم که اگری کاری کردید و دشمن از کار شما راضی بود و خوشحال شد بدانید که اشتباه رفته اید و با العکس اگر دشمن از کار شما ناراحت شد بدانید که به هدف زده اید.البته این جریان موقوف به این دوران و به این کشور نیست و با توجه به توضیحاتی که دادم ، محتوای آنها یکی است هرچند در ظاهر فرق دارد اما در کل همان است که صهیون می خواهد.
 مطالبی که در زیر می آورم برگرفته از کتاب « مهندسی اجتماعی » نوشته محمد کاظم توحیدی و سید محمد تقی رضایی موسوی است .
  نیمه پنهان  جریان اصلاحات     
 در شگفتم از کسی که متصدی امور مردم و جامعه است و حال آنکه نفس خودش فاسد ترین فرد است ، خودش را اصلاح نکرده می خواهد به اصلاح دیگران بپردازد!؟  نهج البلاغه،ص 450

 در طی هشت سال دولت اصلاح طلب سید محمد خاتمی؛در گیر با انواع مشکلات حزبی،آنهم نه در جهت رفع دغدغه های مردم بلکه عمدتا تسویه حساب های جناحی و خود نمایی ها بوده  است!حاصل آن بحرانهایی را حتی در زمان حاظر در پی داشته ایم که پس لرزه های آن تا کنون مسئولان و مردم کشورمان را متحمل خسارات فراوانی نموده است که به برخی از آنها اشاره می کنیم و پس از یاد آوری قضاوت را به شما واگذار می کینم:
-درگیری فراوان و زد و خوردها در پارکها و دانشگاهها.
- حادثه کوی دانشگاه
- استفاده های متعدد ابزاری از احاساسات برخی دانشجویان و جوانان عزیزمان.
- قتل های زنجیره ای که باعث بی آبرو کردن دستگاه اطلاعاتی کشور و نحوه برخورد با عاملین آن، که پایه تروریسم خوانده شدن کشورمان در رسانه های جهانی شد.
- هجمه بی وقفه به اسلام، ائمه اطهار(ع)، امام خمینی(ره)،رهبری(مدظله العالی)،شهدا،سپاه،شورای نگهبان و ...
-تخریب باورهای دینی و اعتقادی با شدیدترین بمبارانها تبلیغاتی با پول بیت المال و از جیب خودمان.
-تحصن نمایندگان مجلس ششم- استعفاء و تهدید به استفاده اکثر فرماندارانو استانداران در رابطه با تحصن نمایندگان .
-نامه نگاری به رهبری برای خوردن جام زهر(قبل از حمله آمریکا به عراق).
-تشبیه محرومان کشوربه لشگر قابلمه به دست ها.
-طرح شعار زنده با مخالف من!( فقط شعار نه عمل) و دفاع از آزادی بیان؛البته به این بهانه توهین های بزرگی در این زمینه به مقدسات صورت گرفت که خاتمی برای رفع آنها اقدام مؤثری نکرد!بزرگترین اقدامات چشمگیر دولت اصلاح طلب بود که در کنار همین ها اهانتهای شدیدی رخ داد که خاتمی نسبت به آنها کم توجهی می کرد.
- در روزنامه های اصلاح طلب مردم را دلفین نامیدند که بالا و پایین می پرند!
- در دوران اصلاحات وقتی حرف از وضعیت اقتصادی می شد،مسئولین دولتی از تمام ترفندها برای منحرف کردن اذهان عمومی از این موضوع استفاده می کردند. حتی یکی ا ز مسئولین بی شرمی را به جایی رساند که به صورت علنی به شعور اجتماعی مردم توهین کرد و گفت: " اگر ما مرگ موش هم بدهیم ، مردم برای گرفتن آن صف می بندند."
- تورم زمان خاتمی به گفته بانک مرکزی بیست و پنج درصد بوده .
- در دولت آقای خاتمی هر نه روز یک بحران بود(نقل از خود آقای خاتمی)
- بیست و هشت نفر از جمله،محمد خاتمی، عطاءالله مهاجرانی، موسوی خوئینی ها، سید عبد الواحد موسوی لاری، اسد الله بیات و لطیف صفری امضا کنندگان آن هستند که از دستگاه قضایی که چهل روزنامه و نشریه را در آن زمان بستند، تشکر و حمایت کرده اند. امضای ایشان پای این نامه است.
- استانلی روم معاون امنیت ملی آمریکا « آنچه تاکنون همه تحرکات مارا برای بر اندازی جمهوری اسلامی با ناکامی مواجهه کرده، اعتقاد مردم ایران به ولایت فقیه است. ولایت فقیه و میزان برد احکام آن برای ما و گنجینه های اطلاعاتی ما ناشناخته مانده! ما نا امید نیستیم ، خوشبختانه احزاب و آدمهای تازه نفسی در ایران در یک حرکت جمعی با ظرافت این خار را از چشم ما بیرون می کشند.»
-آقای خاتمی در دانشگاه تهران در جواب به دانشجوی معترض گفت:" می دهم، بیرونت کنند، آدم باشید!»
- شش میلیارد دلار پولی را که به گفته آقای انبارلویی که در زمان خاتمی برداشته شد به خزانه بر نگشت.
- امام آقای منتظری را که در جایگاه قائم مقام رهبری قرار گرفته بود،عزل کرد و گفت این شیخ ساده لوح کمر مرا شکست؛ ولی محمد رضا خاتمی پایش را بوسید! که عکسش هم منتشر شده.
- آقای مهاجرانی که شخص رهبری از ایشان راضی نبودند، چون همه سیاست هایش چه در فیلم و کتاب و موسیقی و ... غالبا بر ضد اسلام بود، آقای خاتمی گفتند که اگر مهاجرانی استعفا دهد، من هم با وی استعفا می دهم. برخی از همان مراجع در این رابطه در تحصن شرکت کردند و ایشان به آن مراجع بی اعتنایی کرد.
- مراجع به مجلس ششم نامه نوشتند و گفتند آقای کروبی! این "کنوانسیون رفع تبیعض علیه زنان " تنها اصل اولش با نود حکم شرعی مخالف است،ولی مجلس ششم باز هم اعتنا نکرد و آن را تصویب کرد!
- کنفرانس معروف برلین ؟!
- عدم مرز بندی با جریانهایی نظیر گروهک نهضت آزادی.
-جدیدترین آمار فاش کرد که 2350 شبهه علیه دین و انقلاب در دوران اصلاح طلبان توسط  دوم خردادی ها تولید شد.
- تاسیس بنیاد باران و برآورد حقوق مادام العمر برای یاران آقای خاتمی؟!
آقای خرم وزیر راه و ترابری در دولت اصلاح طلبان از طرف مجلس شورای اسلامی استیضاح شد. از او به خاطر حادثه ی نیشابور و کشته شدن حدود 400نفر در این سانحه و افتتاح فرودگاه امام خمینی که نا تمام بود و حول 3/1 الی 7/1 میلیارد تومان هزینه شد فقط درازای افتتاح، در کنار  دیگر موارد او توسط مجلس عزل شد، اما جای ارائه ی توضیحی در خور و مقتدرانه توسط خاتمیاو مشاور رئیس جمهور شد.
-در مجموعه دولت توسعه ی سیاسی یاهمان دوم خرداد امثال آقای رمضان زاده کم نبودن. این شخص که سخنگوی دولت وقت بود بعد از اتمام دوران یکه تازی در اقدامات ضد امنیتی در شهرهای عمدتا سنی نشین از جمله کردستان سعی در تحریک حس قومیت گرایی مردم و همراهی حد اقل غیر مستقیم در شعارهای تجزیه طلبانه داشت.
-آقای مهاجرانی در تاریخ79/1/16 گفته بود : نظریه غیرت دینی ویران کننده اندیشه و فرهنگ و تمدن است.
- تضعیف نیروهای مسلح، در دولت اصلاحات نیز امری غیر قابل انکار است.
- از دیگر نتایج عملکرد وزارت نفت در دولت اصلاحات، ضایع شدن منابع ملی، ایجاد زمینه برای حضور بی رویه شرکت خارجی، حاکمیت شبه تکنوکرات های غیر متعهد، زد و بندهای اقتصادی و سیاسی،ظهور نسل جدیدی از دلالهای نفتی و همچنین شیوع مفاسد اقتصادی است، که نمونه هایی از آن را در قرار داد شرکت استات اویل و کرسنت مشاهده نمودیم.
-در اوایل کار دولت اصلاطلبان واحدهای بازرسی که نقش بسزایی در جلوگیری از مفاسد اقتصادی داشتند در سطح وزارت نفت بر چیده شدند!!؟
- زد و بند با شرکت نفتی نروژی یا هلندی -انگلیسی به قیمت چند میلیون دلار رشوه از جمله قراردادهای بیع متقابل.
-فروش گاز ایران برای مدت 20 سال به قیمت 17/5 دلار (14 برابر زیر قیمت  جهانی) به طرف اماراتی با رشوه های کلان برای دلالان دولتی و ... .
- آقای عباسعلی نورا نماینده مجلس در دوره ی پنجم : وقتی تحقیق و تفحص درباره  قرار دادهای نفتی را شروع کردیم یکی از دوستان من در سازمان بازرسی (کل کشور) به من دلسوزانه گفت فلانی سراغ این قبیل پرونده ها نرو!!پورسانت - رشوه و هدایایی که در این قبیل زد و بندها می دهند لااقل چند میلیون دلار است و با این مبالغ هنگفت می توانند پول بدهند؟ اوباش تو و بستگانت را زیر چرخهای اتومبیل ببرند و هم اینکه آدمها و روزنامه ها و گروههایی را بخرند !تو را ترور شخصیت کرده و از حیز انتفاع ساقط کنند.
- ارائه طرح لوایح دوقلو به مجلس برای افزایش اختیارات رئیس جمهور  و دوم حذف نظارت استصوابی !!
- تعلیق سه ساله ی مراکز غنی سازی اورانیوم و پلمپ نیروگاههای نطنز و بوشهر سرافکندگی ملی و دولت در اثر وادادگی در برابر دول غربی در مذاکرات فرسایشی و زمان کش! در موضوعات متفاوت و از جمله مسئله هسته ای !! حقوق بشر و دموکراسی.
- دادن مجوز چاپ کتابهای الحادی و مروج فساد ارتباطهای نا مشروع وچاپ شدن آنها در تیراژهای قابل توجه توسط وزارت فرهنگ دولت اصلاح طلب به علاوه اکران فیلمهای تاسف بار مروج بی تقیدی و آزادی خواهی در روابط اجتماعی بی هیچ منع قانونی و سیاه نمایی وضعیت زندگی در ایران و ضربه به دین ، اعتقادات دینی و افراد با ظاهر مذهبی در سینماها و فیلمهای منتشره ی دولت توسعه مدنی (اصلاح طلب).




:: برچسب‌ها: اصلاحات ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful Say: He, Allah, is One Allah is He on Whom all depend He begets not, nor is He begotten And none is like Him

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 1693
بازدید کل : 556386
تعداد مطالب : 477
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

:: [<-PostId->] - [<-PostDate->] - <-PostTitle->

------------------------------------------------------ اوقات شرعی -------------------------------------------

------------------------------------ تاریخ روز ------------------------------------------------------ //Ashoora.ir|Hadith Beginsحدیث موضوعی ------------------------------------------------ مهدویت امام زمان (عج) -------------------------------------------------------------- سوره قرآن -------------------------------------- وصیت شهدا ------------------------------------------ آیه قرآن -------------------------------------- ---------------------------------------- پخش زنده حرم ---------------------------------------- جنگ دفاع مقدس ---------------------------------------------- ذکر روزهای هفته -------------------------------------
Up Page
”YSTC.ir” ------------------------------- ========================

RSS

Powered By
loxblog.Com